z nadrukiem firmowym

Etykiety serwisowe z nadrukiem firmowym

W warsztatach samochodowych często wykonuje się zadania związane z utrzymaniem pojazdów w dobrym stanie — przykładowo wymiany oleju czy zużytych filtrów. Po zakończeniu prac w aucie można umieścić specjalne etykiety, zawierające przydatne dane (takie jak data ostatniego przeglądu lub licznik przebiegu). Informacje te, w połączeniu z nadrukiem firmowym oraz numerem telefonu lub inną formą kontaktu, pozwalają klientom na szybsze podjęcie decyzji o tym, kiedy i gdzie oddać samochód do serwisu.

Marketingowe etykiety serwisowe: sposób na promocję firmy

Etykiety serwisowe z nadrukiem firmowym spełniają funkcje marketingowe — promują logo oraz nazwę warsztatu samochodowego, sprawiając, że informacje te łatwiej zapadają w pamięć. Zarówno samoprzylepne nalepki wykonane z folii, jak i te wykonane z papieru, dostępne są w uniwersalnym rozmiarze 59 x 90 mm. Takie produkty mogą być przyklejane nie tylko na powierzchniach plastikowych, ale też zrobionych z innego materiału (np. gumy lub metalu). Zachęcamy do sprawdzenia wszystkich etykiet serwisowych dostępnych w naszej ofercie!

Wyświetlanie wszystkich wyników: 2